Regulamin najmu apartamentów/ Warunki rezerwacji
1) Postanowienia ogólne
- Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy najmu, Klient zobowiązuje się zapoznać z treścią niniejszego Regulaminu.
- Potwierdzenie rezerwacji łączy się z zapoznaniem i akceptacją przez Klienta Regulaminu
- Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i najmu krótkoterminowego apartamentów zamieszczonych na stronie www.mountainandsea.pl
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Rezerwacji apartamentu można dokonywać na okres, co najmniej 1 doby hotelowej, co stanowi też minimalny czas trwania umowy najmu.
- Właściciel apartamentów zastrzega sobie możliwość ustalenia innych, dłuższych niż minimalne, okresów pobytu.
- Klientem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Dojazd, wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leżą wyłącznie w gestii Klienta. Zawarta umowa obejmuje jedynie wynajem apartamentu.
- Mountainandsea Apartaments zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji przez firmę Mountainandsea kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.
- W ramach umowy najmu, Mountainandsea zobowiązuje się przygotować apartament dla Klienta oraz udostępnić go mu, w zamian za ustalone wynagrodzenie
- Mountainandsea ma prawo do odmowy wydania apartamentu do korzystania w przypadku, gdy Klient lub osoba objęta rezerwacją Klienta:
– nie posiada ważnego dowodu tożsamości,
– nie posiada środków na sfinansowanie pobytu w apartamencie,
– znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
– zachowuje się w sposób agresywny,
– podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin lub umowę.
- Klient może otrzymać fakturę za pobyt w apartamencie. O potrzebie uzyskania faktury Klient informuje na etapie rezerwacji.
2) Zakwaterowanie
- Rezerwacji apartamentu Klient możne dokonać w następujący sposób :
-
- numer tel. 609 888 881,
- adres e-mail: office@mountainandsea.pl
- przez stronę www.booking.com
-
- Doba hotelowa: Świnoujście – od godziny 14:00 do godziny 11:00.
Szklarska Poręba – od godziny 15:00 do godziny 11:00. - Pobyt w apartamencie zaczyna się od godziny 14:00 (Świnoujście), 15:00 (Szklarska Poręba) do 20:00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu. Klient zobowiązany jest dokonać odbioru Apartamentu od przedstawiciela Mountainandsea o ustalonej przez Strony godzinie, sprawdzając jego stan techniczny i czystość. Biura Lokalne otwarte są w określonych godzinach, w zależności od sezonu i miejscowości. Informacje na ten temat dokładnego stanu technicznego Apartamentu Klient może otrzymać na swoje życzenie. Jeśli przyjazd jest planowany w godzinach innych niż godziny otwarcia biura, Klient ma obowiązek powiadomić pracowników o tym, co najmniej 24 godziny przed dniem przyjazdu. Przyjazdy w godzinach po 20:00 jest objęty dodatkową opłatą w wysokości 50 zł.
- Opuszczenie najętego Lokalu/ wymeldowanie powinno nastąpić w ostatnim dniu najmu przewidzianego rezerwacją, nie później niż do godziny 11:00 tego dnia. W przypadku nieopuszczenia Lokalu do wskazanej w zdaniu pierwszym godziny, Najemca zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 100 zł za każdą kolejną, rozpoczętą godzinę przebywania w Lokalu. Opuszczając lokal Najemca zobowiązany jest zamknąć lokal na klucz i zwrócić go do osoby odpowiedzialnej za niego, po wcześniejszym uzgodnieniu.
- Klient zobowiązuje się, że liczba osób przebywających z nim w Apartamencie nie przekroczy 4 osób w toku całego pobytu w nocy. W razie naruszenia powyższego obowiązku Mountainandsea Apartments ma prawo obciążyć Klienta opłatą dodatkową w wysokości po 500,00 zł. Stwierdzenie przebywania w Apartamencie większej niż dopuszczalnej liczby osób może nastąpić przez przedstawiciela Mounatainandsea Apartments w szczególności w związku ze świadczoną usługą sprzątania lub na skutek wezwania, zgłoszenia konieczności interwencji w Apartamencie lub przez osoby trzecie. W razie stwierdzenia naruszenia opłata dodatkowa naliczana jest od początku okresu rezerwacji.
3) Opłaty
- Wysokość opłaty za wynajem każdorazowo ustalana jest z osobą wynajmującą apartament
- Opłata za wynajem obejmuje: opłatę za przygotowanie apartamentu, opłatę za pobyt w apartamencie liczby osób ustalonej w umowie
- Do opłaty za wynajem mogą być doliczane dodatkowe opłaty i kaucje, wskazane w umowie
- Umowa najmu nie obowiązuje dodatkowego sprzątania, dodatkowej wymiany ręczników, wypożyczenia łóżeczka dziecięcego, pobytu zwierzęcia oraz kosztu parkingu.
- Po dokonaniu rezerwacji, w ciągu 3 dni Klient zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy wskazany w formularzu rezerwacyjnym, opłatę rezerwacyjną w wysokości 40% opłaty za wynajem apartamentu. W przypadku braku wpłaty w tym terminie Mountainandsea zastrzega sobie możliwość anulowania rezerwacji.
- Klient zamieszkały poza granicą Polski ( bez polskiego meldunku) zobowiązany jest do wpłacenia kaucji w wysokości 1000zł ( 230EUR ), najpóźniej w chwili zakwaterowania w apartamencie.Opłata pobierana jest na zabezpieczenie ewentualnych szkód dokonanych w apartamencie w trakcie wynajmu.
Kaucja podlega zwrotowi podczas wymeldowania z apartamentu, o ile nie ma zastrzeżeń co do stanu technicznego apartamentu.
Jeżeli koszt napraw, kar umownych lub innych płatności związanych z korzystaniem z apartamentu Mountainandsea przekroczy wysokość zabezpieczenia, Mountainandsea zastrzega sobie możliwość dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych.
- Sprzątanie końcowe apartamentu gdy wynajem obejmował poniżej 5 dób pobytu wynosi 100 zł.
- Opłata klimatyczna za dobę
ŚWINOUJŚCIE 4,40 zł/ za dzień
SZKLARSKA PORĘBA 2,30 zł/ za dzień
(Do 3 roku życia dziecka bez dodatkowych opłat)
4) Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy Apartament jest dostępny w nowym zaproponowanym przez Klienta terminie. W takim przypadku zmiana terminu rezerwacji nie podlega dodatkowej opłacie. Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności apartamentu.
- Zmiana rezerwacji przez Mountainandsea jest możliwa w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczeń ze strony Mountainandsea. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizm przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny, zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Mountainandsea ma obowiązek zaproponować Klientowi inny termin lub odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wpłaconą opłatę rezerwacyjną (anulacja rezerwacji).
- Mountainandsea zastrzega sobie prawo do odwołania bez podania powodu rezerwacji w ciągu 24h od jej dokonania. W przypadku anulowania rezerwacji Klient otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych środków.
5) Rezygnacja z rezerwacji, skrócenie pobytu
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji poniżej 14 dni przed datą rezerwacji, dokonana opłata rezerwacyjna pozostaje bezzwrotna. Rezygnacja w takim terminie wiąże się z 100% utratą wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji Klienta z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Mountainandsea nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
- W przypadku skrócenia pobytu przez Klienta, rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn leżących po stronie Klienta, Klient zobowiązany jest do pokrycia w całości kosztów najmu apartamentu za pełny okres rezerwacji
6) Pobyt zwierząt
- Mountainandsea nie przewiduje możliwości przebywania zwierząt w apartamencie.
- W przypadku przebywania w apartamencie zwierząt, Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez niego. Równowartość wyrządzonych szkód, w tym koszty ich usunięcia pokrywa Klient najpóźniej w terminie 7 dni od daty wymeldowania się z apartamentu. Ponadto za pobyt zwierząt w apartamencie Mountainandsea pobierze dodatkową opłatę w wysokości 300 zł za dobę
7) Procedura pobytu Klienta
- Klient, osoby przebywające w apartamencie oraz osoby zaproszone przez Klienta zobowiązane są do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00-07:00 i nieorganizowania w tym czasie głośnych, uciążliwych spotkań lub imprez. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Mountainandsea ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez obowiązku zwrotu należności za najem z tytułu całego okresu rezerwacji.
- W trakcie ciszy nocnej w apartamencie mogą przebywać tylko i wyłącznie Klient oraz osoby zgłoszone w rezerwacji
- Klient zobowiązany jest do utrzymywania apartamentu w należytym stanie i jego prawidłowego wykorzystywania zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również korzystania z apartamentu z poszanowaniem zasady porządku domowego i dobrego sąsiedztwa. W razie naruszenia tego obowiązku Mountainandsea ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności za najem z tytułu całego okresu rezerwacji
- Klient zobowiązany jest do pozostawienia apartamentu w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu istniejącego w dniu zakwaterowania
- Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
- Palenie w apartamentach jest całkowicie zabronione. Klient nie przestrzegający tego zakazu zostanie obciążony opłatą w wysokości 500 złotych, stanowiącą równoważność kosztów prania zasłon i narzut w apartamencie.
- Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia, zamykając okna i drzwi wejściowe na klucz oraz mieć staranną pieczę nad kluczem.
8) Informacje dodatkowe
- Klient przyjmuje do wiadomości, że apartament nie jest wyposażony w sejf, a zatem Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia wnoszonych do apartamentu przedmiotów, w tym kosztowności, kwot pieniężnych przed ich zniszczeniem, utratą lub uszkodzeniem.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rezerwacją, umieszczeniem w bazie danych oraz w celach marketingowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane osobowe udostępniane przez Klienta są przetwarzane przez Mountainandsea tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji umowy zgodnie z obowiązującym prawem polskim i ustawą o ochronie danych osobowych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.
- Klient oraz osoby zgłoszone przez niego w rezerwacji, a także osoby przebywające w apartamencie, które tam przebywają za jego wiedzą lub zgodą akceptują, że przed wejściem do apartamentu oraz po obrysie tarasu, który przynależy do apartamentu, w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa zamontowany jest monitoring.
- Zmiana Regulaminu wchodzi w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o niej poprzez jej publikację na stronie internetowej.
- Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest: 1) niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczeniu usługi drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. B RODO) 2) prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze Państwa korespondencji oraz na realizacji działań marketingowych ( 6 ust. 1 lit. f RODO)
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem zawarcia umowy i świadczenie usług drogą elektroniczną. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości świadczenia usług przed Administratora